maandag 10 augustus 2015

Sperma productie kan zomaar plat liggen door ultrasone golven

Nou dit lijkt me wel een beetje eng dat zoiets gewoon kan en of dat tot een voorbehoedsmiddel verder wordt ontwikkeld is nog maar de vraag.

Hoe werkt dat?

Feit is dat door 3MHz-ultrasone geluiden te generen in de buurt van de mannelijke geslachtsorgaan de sperma productie wordt ten aller ergst beinvloed waardoor  de sperma productie  aanzienlijke afneemt.

Aldus bron: http://www.nvvs.nl/Items/nl-NL/Nieuws/Voor-iedereen/Ultrasone-geluiden-leggen-spermaproductie-plat
Wetenschappers zien in deze methode een manier om conceptie te beinvloeden. Maar hoe staat privacy daar tegenover? , kan het zijn dat terwijl mijn buur totaal geen kinderen wil krijgen terwijl ik dolblij zou zijn met een. Dat het me niet lukt dankzij de ultrasone geluidsapparatuur van mijn buurman.
Deze een veel meer gevoelige kwesties zullen moeten worden gehanteerd.


Vruchtbaarheid tip!

  • Vermijd bronnen van ultrasone geluiden, vooral rond de 3MHz 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten